Frukost

Nu har jag precis kommit till rummet igen, efter att ha varit och ätigt en jätte god hotelfrukost med familjen.
Jag åt inte så jätte mycket, men jag åt i ala fall lite flingor och sånt. Super gott med en riktig Hotelfrukost.

Men nu ska vi nog åka iväg nånstans snart tror jag.
Vi ska nog åka till Ekerum, och kolla på vårt gammla sommarhus vi hade där. Och sen kanske äta nåt gott, vi får se hur det är där nu.
Vi skulle också åka till någon strand tror jag, och bara gå och mysa där.
Vädret är fint också, så det är väl ganska härligt. Även fast jag älskar regn också.

Miio och Miinus är lite trötta just nu.
Miio ligger och sover brevid mig, super mysigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0