Godmorgon

Godmorgon.

Nu sitter jag här med datorn i knät, pigg och glad.
Super skönt att få sova tills man vaknar. Tycker synd om alla där hemma nu som måste gå upp tidigt och sen dessutom behöva dra till skolan.  Bara så ni vet, så tänker jag på er alla <3
Egenkligen kan man inte säga att jag har sovit så jätte bra på morgonen, för en viss liten Miinus har sprungit och skällt hela tiden, snacka om jobbigt lixom. Och så kan man ju inte säga åt honom heller eftersom att alla sover just nu också..

Men aja.
Idag händer det väl inget speciellt tror jag, vi ska väl ut på "Stan" eller vad man nu ska kalla det när man är på Öland. Men vi ska dit i alla fall, gå runt och mysa lite och sen vet jag inte riktigt.

Men självklart kommer jag att blogga under dagen, men det kanske inte blir så mycket eftersom att vi kommer vara borta idag. Men vi får se hur det blir.

Och det känns verkligen super tråkigt att jag inte kan lägga in några bilder.
Men ni läsare får stå ut med det tills jag kommer hem igen. För då kommer det bilder, det lovar jag!
Så tills på Måndag får ni bara läsa en massa text och inga bilder :P

Puss

Kommentarer
Postat av: en vän

vi tänker på dig också:D

2009-09-25 @ 16:51:27
URL: http://blackice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0