Hej Bloggen

Nu har jag tagit bort alla inlägg, för jag ska börja om med bloggen:)
Och hoppas på att många läser och kommenterar och så, för då blir jag jätte glad.


Är hemma från skolan nu då, för idag ska jag åka till Öland med familjen och så. Kommer bli roligt..
Vi åker väl om ett par timmar tror jag. Ska packa och fixa och allt,
Kommer nog ta ganska många bilder som kanske kommer komma upp på bloggen, men nåra kommer nog i alla fall komma upp här på bloggen.
Uppdateringen kommer vara lite seg, eller alltså jag kommer inte kunna blogga så jätte mycket. Men jag ska försöka blogga så mycket som jag kan.

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Julia.N.

Lyckos diig! ( Asså att åka till öland ) =)

2009-09-24 @ 20:20:12
Postat av: klqarnfl,.dfnhjgmlfhnm

är du 20 det ser ut som det

2009-10-06 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0