Nu ska vi snart åka

Nu ska vi nog alldedes strax åka iväg, och hämta min syrra i stan och sen åka iväg mot Öland.
Ska bli riktigt härligt att få komma till Öland och bara vara där och mysa galet.

Hade lite tid över så jag tog en bild på hundarna.
Lilla Miinus <3
 Och sen lilla Miio <3 Inte så fin bild, men han är söt ändå.
Älskar er mest,

Och sen hann jag också ta en bild på Dagens Outfit

Inte så fin, ser dessutom jätte tjock ut där.
Tröjan - Stadium 400 kr..
Linnet - H&M 50 kr..
Byxor - H&M 199 kr..

Och juste!..
Jag har fixat så att jag kommer kunna blogga lite medans jag sitter i bilen och så.. Och sen att jag kommer kunna blogga ett par inlägg medans jag är på Öland.

Puzz

 


Kommentarer
Postat av: Fanny<3

nice

2009-09-24 @ 16:45:31
Postat av: Juliaa<3

okääeej.. xD <3

2009-09-24 @ 18:05:26
URL: http://bastaajulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0